loading...
چرم آرتان
عبادوز بازدید : 22 پنجشنبه 15 دی 1401 نظرات (0)

به گزارش ساناپرس؛ هزینه باورنکردنی استقلال بابت این بازیکن سکونشین، استقلال امروز در شرایطی به مصاف تراکتور خواهد رفت که ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌ها باز هم نام عزیزبک آمانوف را از لیست خود خط زده است. آمانوف در اکثر دیدارهای این فصل استقلال سکونشین بوده و فقط در بازی با گل‌گهر برای دقایقی کوتاه فرصت حضور در زمین را به دست آورد.

آمانوف هفته گذشته در شرایطی که آرش رضاوند و سعید مهری هم به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودند باز هم فرصت بازی را به دست نیاورد و در دیداری که استقلال نیاز به گلزنی داشت ۹۰ دقیقه روی نیمکت ذخیره‌ها نشست. هنوز کسی به درستی دلیل بازی نکردن آمانوف را نمی‌داند و مشخص نیست چرا ساپینتو هرگز به هافبک ازبک فرصت نداده است. این درحالی است که ابتدای فصل گفته می‌شد ساپینتو به شدت به سبک بازی آمانوف علاقه دارد و قرار است از او به عنوان بازیساز اصلی استفاده کند اما با شروع مسابقات اتفاقات دیگری رخ داد.

آمانوف که نیم فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری با این باشگاه دارد و این یعنی مدیران استقلال در شرایطی که مبالغ سنگینی را بدهکار هستند مبلغی در حدود ۶ میلیارد بابت یک نیم فصل نیمکت‌نشینی به هافبک ازبک خود پرداخت کرده‌اند. در شرایط فعلی بسیار بعید است که این بازیکن در ادامه فصل هم در استقلال حضور داشته باشد اما مشخص نیست که چرا ابتدای فصل با وجود عدم اعتقاد ساپینتو او جدا نشد تا استقلال متحمل چنین هزینه‌ای نشود.

منبع: https://sanapress.ir/238753/هزینه-باورنکردنی-استقلال-بابت-این-باز/

عبادوز بازدید : 22 پنجشنبه 15 دی 1401 نظرات (0)

به گزارش ساناپرس، حمید محمدی مجری و گوینده خبر صداوسیما در پستی اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد. علی دایی در ماه‌های گذشته بار‌ها مورد حمله بعضی افراد قرار گرفته بود و در جدیدترین این حملات، کارشناس شبکه افق او را قهرمان ندانست و گفت، چون قدش بلند بود، توپ به سرش می‌خورد و وارد دروازه می‌شد.

همین نظر عجیب و توهین کارشناس شبکه افق باعث شد تا فوتبالی‌ها و افراد سرشناس از اسطوره فوتبال ایران حمایت کنند.حمید محمدی مجری و گوینده اخبار در حمایت از علی دایی در اینستاگرامش نوشت: «میگه: “خدا قد بلندی بهش داده، توپ رو سانتر می‌کردند، می‌خورد به سرش و می‌فت تو گل”… البته این رو هم اضافه کنم که نامبرده (عین-دال) ۱۰۹ گل ملی هم با همین روش ناجوانمردانه زد. لاکردار با اون قدش که -تکرار می‌کنم- “خدا” بهش داده وگرنه خودش که عددی نیست، دو تا پاس گل غیر اخلاقی و پلید هم تو بازی با استرالیا و آمریکا داد که اولی باعث اون صعود تاریخی و دومی باعث اون برد موندگار شد. راستی! بدتر از قدش، طحالش هم خیلی بلند بود! انقدر بلننند که پاره هم می‌شد، به روی خودش نمی‌آورد و ادامه می‌داد… آره مشتی! میفهمم چی میگی. اصلا چیه این فوتبال؟ ۱۱ تا آدم دراز گنده دنبال یه توپ می‌دوند که چی بشه؟ میدونی، من میگم مرد باید کوتاه باشه. هم خودش، هم فکرش، هم دنیاش…»

منبع: https://sanapress.ir/238741/حمایت-جنجالی-گوینده-خبر-صداوسیما-از-عل/

عبادوز بازدید : 27 پنجشنبه 15 دی 1401 نظرات (0)

به گزارش خبرجو24؛ حرکت جنجالی مداح معروف درباره موضوع حجاب، محمدحسین پویانفر، مداح مشهور نوشت: کاملا مشخص است که چه کسانی مسبب اصلی شکاف‌های اجتماعی هستند.
عبادوز بازدید : 24 پنجشنبه 15 دی 1401 نظرات (0)

به گزارش خبرجو24؛ تصمیم شبانه دولت برای یارانه ها / نطق مهم وزیر کار، خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا دی ماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: در ماهی که گذشت، خدمات ویژه‌ای به بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری ارائه شد. انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی همه بازنشستگان با افزایش ۸۰ درصد شرح خدمات و ۱۲۰ درصد منابع ریالی هدیه‌ای بود که دولت به این افراد داد. واریز حقوق بازنشستگان کشوری به همراه یک ماه معوق افزایش سایر سطوح از دیگر اقداماتی بود که در وزارت تعاون انجام شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، گفت: بناست در جلسه آتی شورای کار نسبت به انتخاب کمیسیون تخصصی برای بررسی شرایط و موازین قانونی اتخاذ تصمیم شود و متعاقباً اطلاعات کافی به استحضار می‌رسد.

منبع: https://khabarjoo24.com/50818/news/تصمیم-شبانه-دولت-برای-یارانه-ها-نطق-مه/

عبادوز بازدید : 25 پنجشنبه 15 دی 1401 نظرات (0)

به گزارش خرجو24؛ فوق ستاره جنجالی دوباره به فوتبال بازگشت! جرارد پیکه مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا که با خداحافظی از این تیم بنظر می‌رسید تصمیم به بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای گرفته اما مثل اینکه دوباره هوای پا به توپ شدن به سرش زده است.

جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا تنها چند ماه پس از اعلام بازنشستگی قصد دارد به میادین برگردد. طبق گزارش نشریه اسپانیایی «رِوِلو» پیکه قصد دارد برای تیم دسته دومی آندورا که خودش مالک آن است بازی کند، تیمی که سال ۲۰۱۸ آن را از طریق گروه سرمایه‌گذاری تحت مدیریت خودش خریداری کرد.

این تیم در آن مقطع در دسته پنجم بود، اما به لطف سرمایه‌گذاری‌های پیکه در سیری صعودی قرار گرفت و اکنون در دسته دوم بازی می‌کند. ستاره سابق تیم ملی اسپانیا سال گذشته برای کمک به باشگاه بارسلونا در عبور از بحران مالی اعلام بازنشستگی کرد اما او اکنون وسوسه شده است که برگردد اما رخ دادن چنین اتفاقی مستلزم برطرف شدن برخی موانع است.

پیکه ۳۵ ساله ابتدا باید محرومیت ۴ جلسه‌ای ناشی از اخراجش در آخرین بازی خود برای بارسلونا، را سپری کند. با این حال، مانع اصلی برای اسپانیایی گرفتن مجوز از لالیگا است زیرا سازمان لیگ اسپانیا می‌خواهد ابتدا اطمینان حاصل کنند که هیچ تضاد منافعی برای پیکه به عنوان بازیکن و مالک باشگاه وجود نخواهد داشت.

منبع: https://khabarjoo24.com/50831/news/فوق-ستاره-جنجالی-دوباره-به-فوتبال-بازگ/

عبادوز بازدید : 23 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

مهم‌ ترین تفاوت برچسب ژله ای و معمولی مربوط به لایه رزینی می‌شود که سطح چاپ را پوشش داده و ضخامت آن به صورت یکپارچه نیست. ضخامت این برچسب ژله ‌ای در مرکز چاپ بیشتر و در گوشه‌ها کمتر است. این تفاوت ضخامت باعث می‌شود تا سطح پوشش به شکل گنبدی درآمده و از یک لیبل معمولی دوبعدی به یک لیبل برجسته سه بعدی تبدیل شود؛ که از همه جهت‌ها قابل دیدن خواهد بود. مهمترین تفاوت این دو محصول در این است که سطح رزین استفاده شده در مگنت ژله ای باعث بیشتر شدن استحکام آن شده و برخلاف لیبل‌های معمولی به هیچ عنوان چاپ روی آن مخدوش نشده و از بین نمی‌رود. از سوی دیگر چسبی که برای  برچسب ژله ای استفاده می‌شود بسیار قوی خواهد بود، زیرا روی هر سطح تمیزی که بچسبد دیگر از آن جدا نخواهد شد.

 

مزایای لیبل ژله ای

 لیبل‌ ژله ای  به مقاوم بودن در برابر تمامی شرایط جوی بسیار معروف هستند. زیرا در برابر سرما و گرما (تا ۲۰۰ درجه غیر مستقیم) ماهیت خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی‌شود.

در برابر نور خورشید و نور ماورای بنفش مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ یا محو شدن طرح نمی‌شوند.

در برابر فشار آب، حلال‌ها و مواد شیمیایی دیگر مقاوم هستند و با خیال راحت می‌توانید آنها را به صورت مستقیم در برابر این مواد قرار دهید.

چاپ لیبل ژله ای

 

خاصیت ژله ای این مگنت ژله ای به هیچ عنوان از دست نرفته و شکننده نخواهند بود. به همین علت به راحتی می‌توانید از آنها در برابر هرگونه فشار، خراش و کششی استفاده کنید.

پس از گذشت مدت زمان طولانی خشک نشده و خاصیت ژله ای خود را از دست نمی‌دهند.

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1041/لیبل-ژله-ای

عبادوز بازدید : 32 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

شاید در مورد کاغذ پوستی شنیده باشید و در مورد آن اطلاعات کسب کرده باشید. باید بدانید که کاغذ پوستی به نوعی از کاغذ سلولزی نازک و سفید رنگ گفته می‌شود که از ترکیب اسید سولفوریک تولید شده و به دلیل این که دارای ویژگی‌های خاص است مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار می‌گیرد. این کاغذ در نوع مات و براق وجود داشته که یکی از کاربردهای آن در طراحی سیاه قلم است.

اگر می‌خواهید در مورد کاغذ پوستی و وجه تمایز آن با سایر کاغذها بیشتر بدانید و در مورد قیمت چاپ روی کاغذ پوستی اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

کاغذ پوستی چیست

کاغذ پوستی که در برخی از مواقع با کاغذ مومی اشتباه گرفته می‌شود به عنوان یک کاغذ مقاوم شناخته شده که برای چاپ مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار دارد. این نوع کاغذ بهترین گزینه برای چاپ شناخته می‌شود. کاغذ پوستی دارای رنگ سفید است که با توجه به نسبت حرارت پذیری که دارد می‌تواند مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

 

منبع: https://irchap.ir/product/3145/چاپ-کاغذ-پوستی

عبادوز بازدید : 29 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

 

چاپ روی آینه

دامنه استفاده آینه بسیار گسترده است و در مصارف صنعتی تا تزیینی، انواع و اقسام آینه‌ها به کار می‌روند. مهم‌ترین مصارف آینه در زندگی روزمره و در لوازم زینتی است. انواع آینه در بازار وجود دارد که از این دسته‌بندی می‌توان به آینه‌های محدب، مقعر و آینه تخت اشاره کرد. خوشبختانه به مدد تکنولوژی‌های جدید، چاپ روی انواع آینه ممکن شده است. چاپ روی آینه و شیشه بیشتر در مصارف هنری، تبلیغاتی و دکوراسیون رواج دارد. آینه‌ها در انواع ضخامت مختلف در بازار یافت می‌شوند.

چاپ روی آینه ، آینه شما را تبدیل به یک محصول لاکچری و هنری خواهد کرد. با چاپ روی آینه شما می‌توانید یک تابلوی زینتی در دل یک آینه داشته باشید که به لحاظ کارکرد هر دو را شامل می‌شود. بغیر از این، می‌تواند جنبه تبلیغات محیطی را نیز برای کسب و کار شما ایفا کند. آینه‌ها قابلیت نصب در انواع راهرو، مغازه، آسانسور، طبقات و حتی روی سقف را دارند. یکی از ویژگی‌های آینه، گرایش بیشتر خانم‌ها نسبت به آقایان به تماشای آن‌ها است که می‌تواند به لحاظ تبلیغاتی در اماکنی که خانم‌ها در رفت و آمد هستند موثر‌تر باشد.

برای چاپ عکس روی آینه باید دقت داشته باشید که چاپ با دستگاه‌های چات فلت بد دارای یک سری محدودیت از نظر ابعاد است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1033/چاپ-روی-شیشه-و-آینه

عبادوز بازدید : 24 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

 

چاپ روي آينه

دامنه استفاده آينه بسيار گسترده است و در مصارف صنعتي تا تزييني، انواع و اقسام آينه‌ها به كار مي‌روند. مهم‌ترين مصارف آينه در زندگي روزمره و در لوازم زينتي است. انواع آينه در بازار وجود دارد كه از اين دسته‌بندي مي‌توان به آينه‌هاي محدب، مقعر و آينه تخت اشاره كرد. خوشبختانه به مدد تكنولوژي‌هاي جديد، چاپ روي انواع آينه ممكن شده است. چاپ روي آينه و شيشه بيشتر در مصارف هنري، تبليغاتي و دكوراسيون رواج دارد. آينه‌ها در انواع ضخامت مختلف در بازار يافت مي‌شوند.

چاپ روي آينه ، آينه شما را تبديل به يك محصول لاكچري و هنري خواهد كرد. با چاپ روي آينه شما مي‌توانيد يك تابلوي زينتي در دل يك آينه داشته باشيد كه به لحاظ كاركرد هر دو را شامل مي‌شود. بغير از اين، مي‌تواند جنبه تبليغات محيطي را نيز براي كسب و كار شما ايفا كند. آينه‌ها قابليت نصب در انواع راهرو، مغازه، آسانسور، طبقات و حتي روي سقف را دارند. يكي از ويژگي‌هاي آينه، گرايش بيشتر خانم‌ها نسبت به آقايان به تماشاي آن‌ها است كه مي‌تواند به لحاظ تبليغاتي در اماكني كه خانم‌ها در رفت و آمد هستند موثر‌تر باشد.

براي چاپ عكس روي آينه بايد دقت داشته باشيد كه چاپ با دستگاه‌هاي چات فلت بد داراي يك سري محدوديت از نظر ابعاد است كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1033/چاپ-روي-شيشه-و-آينه

عبادوز بازدید : 20 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

روش نگهداري سانسوريا

سانسوريا (sansevieria) يكي از گياهان بوميِ آفريقا، ماداگاسكار و جنوب آسيا مي‌باشد.

سانسوريا، در واقع يك گروه بسيار متنوع از گياهان است.

اين گروه با بيش از ۷۰ گونه، رنگ‌ ها و ابعاد متنوعي دارد. در اين مقاله قرار است شما را با يك گروه شگفت انگيز از آن، آشنا كنيم.

اين گياه سرسخت، برخلاف بسياري از گياهان آپارتماني، عمري طولاني دارد. 

اصطلاحا به سانسوريا، ناميرا نيز مي‌گويند.

در واقع سانسوريا، از دسته گياهان كم توقع محسوب مي‌شود؛ چون گياهي كم آب به شمار مي‌آيد و از طرفي، محيط كم نور را تحمل مي‌كند.

اگر در زمينه ي نگهداريِ گياهان، مبتدي هستيد، بهتر است با گياهان كم توقع و مقاومي مثل سانسوريا شروع كنيد.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 3,225
  • بازدید کلی : 11,151